Financiële administratie Zaandam

Een administratiekantoor nodig die uw financiële administratie bijhoudt in Zaandam?

De financiële administratie is een belangrijk onderdeel van en voor uw bedrijfsvoering. Als dienstverlener zijn wij, door opleiding en ervaring, bekend met het reilen en zeilen van het MKB.
Wij spreken uw taal en zijn gewend om met persoonlijk contact de belangen van onze cliënten te behartigen.

Financiële administratie Zaandam – Kwaliteit en deskundigheid

Onze werkzaamheden beperken zich niet alleen tot het voeren van de financiële administratie, het opstellen van jaarrekeningen en het doen van belastingaangiften. Een belangrijk deel van onze werkzaamheden bestaat uit het verstrekken van adviezen, onder andere op het gebied van inrichting van de boekhouding, belastingen en financieringen. Kortom, de continue zorg voor de kwaliteit van onze dienstverlening maakt Avanti Advisering tot een betrouwbare partner voor nu en voor de toekomst.

Welke werkzaamheden kunnen wij voor u uitvoeren?

  • volledige verzorging van de boekhouding
  • beoordelen van de door uzelf verwerkte boekhouding
  • begeleiding bij online boekhouden
  • geven van administratieve ondersteuning
  • opstellen van een periodieke rapportage
  • jaarrekening opstellen
  • opstellen van publicatiestukken t.b.v. Kamer van Koophandel
  • verzorgen van de aangifte omzetbelasting
  • opzetten van de administratieve organisatie
  • voorbereidende werkzaamheden t.b.v. diverse accountantsverklaringen
  • second opinion
  • begeleiden bij het opzetten van uw BV, NV, VOF of eenmanszaak

Meer informatie?

Als u meer wilt weten en vrijblijvend een offerte wilt ontvangen of een afspraak met ons wilt maken kunt u hier contact met ons opnemen.